سقف برقی پارچه ای متحرک

سقف پارچه ای متحرک

سقف برقی پارچه ای چیست؟

سقف برقی پارچه ای برای فضاهایی با مساحت زیاد مناسب است و به عنوان سقف متحرک محیطی سرپوشیده را در شرایط آب و هوایی نامساعد ایجاد می کند.

در سازه این نوع برای روشنایی از چراغ های مخصوصی که زیر سقف کار شده استفاده می شود تا نور مورد نیاز محیط را تامین کند.

امروزه در صنعت ساختمان انواع سقف از نظر جنس و کاربرد تولید می شود.

سقف برقی یا کنار رونده پارچه ای مانند سایبان برقی است که با کمک موتور برقی باز و بسته می شود و دارای پوشش پارچه ای و آلومینیومی است.

پوشش پارچه ای پوشش مقاوم در برابر باران، آفتاب و باد و مناسب انواع تراس و بالکن است.

سقف پارچه ای متحرک دارای تنوع در اندازه و طراحی است و از این رو می توان در محیط های مختلف کوچک و بزرگ از آن استفاده کرد.

سقف پارچه ای متحرک

قیمت سقف برقی پارچه ای

قیمت سقف برقی پارچه ای براساس ابعاد و میزان مصرف پارچه مورد استفاده، سازه آلومینیومی، موتور، یراق آلات و اکسسوری در مساحت مورد نظر تعیین می شود.

این نوع سقف دارای کیفیت مناسبی است، هنگام استفاده از آن و حین بازبودن در برابر باران های شدید، باد و نور شما را محافظت می کند.

قیمت سقف برقی پارچه ای با متراژ مورد نظر ارتباط مستقیم دارد، قیمت برای متراژهای بالا تا یک سوم متراژهای پایین کاهش پیدا می کند و مقرون به صرفه تر از سایر سقف هاست.

وقتی سقف برقی پارچه ای بسته باشد به شما امکان لذت بردن از آفتاب را می دهد، در عین حال در برابر بادهای شدید بسیار مقاوم بوده و ضدآب است.

مزیت های سقف برقی پارچه ای

از مزیت های سقف برقی پارچه ای می توان به قابلیت نورپردازی و قابلیت جا به جایی و نصب مجدد آن در مکان دیگر اشاره کرد.

این محصول دارای پارچه سه لایه  پی وی سی، پلی استر و بلک اوت است که  مقاوم در برابر پارگی و تیرک های آلومینیومی بوده و در برابر وزش بادهای شدید مقاوم است.

وزن سبک تر نسبت به سایر سقف ها و داشتن سیستم های هدایت آب سایر مزیت های سقف برقی پارچه ای محسوب می شوند.

این نوع سقف محافظ و عایق مناسب در برابر برف و باران شدید و سرما و گرما بوده و دارای قابلیت ترکیب و کاربری در انواع طرح های ساختمانی و معماری را دارد.

اجزای سقف برقی پارچه ای شامل موتور که قلب مکانیزم آن است و پارچه و استراکچر این نوع سقف که از جنس آلومینیوم است.

سقف پارچه ای متحرک

کاربرد سقف برقی پارچه ای

یکی از موارد کاربرد سقف برقی پارچه ای این است که می توان با نصب آن تراس را به محیطی شیک و قابل استفاده در تمامی فصول سال تبدیل کرد.

با استفاده از این نوع سقف می توان از تابش مستقیم نور آفتاب جلوگیری کرد یا در صورت تمایل به استفاده از نور خورشید، می توان آن را جمع کرد.

برای محوطه سازی و استفاده از هوای آزاد پشت بام ها در ساختمان های مسکونی امروزی با نصب سقف برقی فضای دلنشینی برای اهالی آن ساختمان ایجاد می شود.

کاربرد سقف برقی پارچه ای برای این است که از هوای آزاد و نور طبیعی لذت برد، می توان با طراحی مناسب، نورپردازی و تزیین توسط گیاهان مناسب فضای زیبا و دلنشینی به وجود آورد.

در محوطه سازی ساختمان می توان با ترکیب متریال های مختلف مانند چوب و استفاده از سقف پرگولا یا آلاچیق در فضای سبز یا کنار استخر محیط دلچسبی را برای ساکنان فراهم کرد.

مسقف کردن محوطه های بیرونی رستوران ها، کافه ها و هتل ها و همچنین مسقف کردن تراس و بالکن و پارکینگ خانه موارد کاربرد سقف برقی پارچه ای هستند.

برای سفارش ساخت پنجره گیوتینی یا پانوراما و انواع سقف آلومینیومی متحرک ، سقف شیشه ای متحرک و پارچه ای و کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های 02188515879 – 02188543809 با کارشناسان و مشاوران برج وین در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *